31 Ekim 2010

Sesini değil, sözünü yükselt! Yağmurlardır yaprakları büyüten, gökgürültüleri değil..! (Hz. Mevlana)

Canım acıyor...
Biliyorum geçecek bu acı...
Şu an çok zor...
Bir ay sonra bu acı azalacak.Bu bir ayı nasıl geçirecem... Öyle çok şey var ki içimde söylemek istediğim, bağırmak istediğim.. İlk kez hayatımda, haklı olsam dahi susuyorum.Çünkü, baş edemiyorum. Karşımdaki negatif o kadar büyük ki... Susmak ve yok olmak en iyisi...
Yoruldum çok fazla. Çok konuştuk,çok bağırdık, çok haksızlık yaptık, çok ah aldık, çok kızdık, çok kavga ettik, çok seviştik,çok sevdik, çok yalnız kaldık, çok güvenmedik...

Herşey çok fazla idi...
Bu kadar lafı hak etmedim, hakta etmedin... Sen kendinsin, ben kendimim...
Değişmiyoruz, değişmeyeceğiz.
Hayatımda tanıdığım en büyük yalancı sensin.
Bir yalancıyı sevebilir misin deseler öncesinde ? Ne diyorsunuz derdim...
En nefret ettiğim şey yalan derdim... Ama seviliyormuş...
Unutulacak bu yalancı, Unutulmalı ... Kesin unutulacak...
Hayatımda hiç olmamış gibi olacak...
Sınırlarımda dahil olamayacak...
Onun umurunda , sanmıyorum değil...
Küçük daha o, yaşamı yeni tadıyor , küçük ama büyük bir yalancı...
Hakkımı helal etmiyorum ona...
Bu kadar kimsenin beni üzmesi hakkı değil...
Sevgi değerini bilmeden, korkuları ile yaşamı sürdürüyor...
Yaşam ise o kadar güzel ki, bütünlüğü seviyorum.
Ne düşünürsem o olur...Düşüncem...Kendi sesimi takip etmek...

Kalbimi dinlemeyeceğim.
Çünkü iç sesim, mutluluğu hak ettiğimi söylüyor.
Kalbimi hak eden insanlara kalbimi açıyorum.
Beni üzeni uğurluyorum hayatımdan...

Kendime ödül veriyorum onu uğurluyarak.

Sakin, huzurlu , hayatı seven ve yaşamayı seven insanlara kalbimi acıyorum...
21 gun sadece üzülecem , 21 gün sonrası agrılarım , acılarım azalacak ve bitecek...

Sevgi ve neşe ile yeni hayatımı kucaklıyorum...
Ve iç huzuruma kavuşuyorum...
Kimseyi mutlu etmek zorunda değilim.
Kendimden memnunum ...

Herkesi sevip, kucaklıyorum...
Mutluluğa ve huzura giden yol için kendi kararımı verdim...

Mutlu, huzurlu ve başarılıyım...

HoşÇAKAL

Hiç yorum yok: