12 Eylül 2010

Defolun Hayatımdan...

İstenmemek , red edilmek zor. Hem de çok zor...

Kimsenin , kadının , erkeğin kabul edemediği bi durum...

Hangi cins olursa olsun, bunu kabul edemiyor. Çemberin içinde kalmaya devam ediyor. O çember daraldıkça, çektiğin acıda artıyor. Hergün seninle ilgilenmemesi koyuyor sana. Bekliyorsun, ümit ediyorsun , ya ararsa diye ... Asla kendine itiraf edemiyorsun. Yok canım mutlaka bir sebebi vardır diyorsun, yalan olduğunu herşeyin bildiğin halde.

Bu kadar zor olması ilişkilerin bitmesi, duygusallıktan mı ? Egeodan mı ? Vazgeçilemez olma isteğinden mi ?

Senden ayrılmak isteyen kişinin sürekli bahaneleri vardır. Sorularına cevap veremez. Hep seni seviyordur ama ayrılma isteği ya da kararsızlığı sen yüzündendir aslında. Ama hepsi yalan...

Yaşamın yalan olduğu kadarda her ilişki yalan...

Kelime anlamı yalan nın ; Herhangi bir kişi, topluluk veya kuruma, yanıltmak amacı güdülerek yapılan rol veya doğru olmayan herhangi bir ifadedir.

Hıhhh diyorum yanıltma amacı çok hafif kalmış... Yıkma amacı, aldatma, kandırma , umursamamak, hiçe saymak, saklamak, kaçmak vs vs ...

Yalandan nefret ettiğim için, karşıma yalanlar ve yalancılar çıkıyor...

O kadar erdemli değilim daha, yalancıyıda bagırıma basıp, seni af ediyorum ve senin benim hayatıma gösterdiğin yalanlarla kendimi geliştirmeme yardım ettiğin için sana teşekkür ediyorum diyemiyorum... Değilim o kadar erdemli...
Değilim yaaa...

Ben daha kendini geliştirmeye çalışan bir insancığım...

Haaa birde , ben dürüstüm diyen adiler vardır. Hani dürüstler sana karşı ama en sevdiklerine karşı yalan söylüyorlar. Dürüstlük kisvesi altına sığınmış zavallılar ...

Hayatıma giren, beni yalanla avutan, dürüstüm diye geçinip asla cesur olamayan karıca yürekli her insan , size sesleniyorum...

Sıkıyosa çıkın karşıma konuşun...
Bekliyorum...

Ufacık yüreklerinizle, benim kocaman yüreğimi kirletemeyeceksiniz artık...

Defolun hayatımdan ...

Hiç yorum yok: