18 Mart 2009

Mutlu Yıllar Kuzuma - canıma - tek varlığıma...

Oğlum
Oğlum benim
Hayatımın anlamı
Tutanma kaynağım
Birtanem
Kuzum benimmmm
Seni ne çok seviyorum dediğim zamanlardaki o sıcak bakışın, ve o kafanı sallayışın hep burnumun direğini sızlatacak...

Kimbilir sen büyüyeceksin ve ben bunu görebilecek miyim bilmiyorum... Sana bırakabileceğim sevgim, hatıralarım, hatıralarımız ve belki bu blog kalacak benden sana miras...

6 yaşını bitirmene 2 gün kaldı kuzum benim...
Tanrım ne kadar şanslıyım böyle bir oğlum olduğu için, sana binlerce defa teşekkür ederim... Bu kadar anlayışlı, duygusal, sıcak, olgun ve bir o kadar çocuk, bana hayatı öğreten bir oğlum Ozan olduğu için çok mutluyum....

Annemmmm, birtanemmm seni çok seviyorum canım oğlummmm...
Doğum günün şimdiden kutlu olsun canım oğlum benimmmm....

Senin için herşeyi yaparımmm annem benimmmmm ...

Hiç yorum yok: