15 Mayıs 2009

Vakit sakinlik vakti...


Çok uzun zaman oldu. Seni çok ihmal ettim. Kendimide ediyorum bu aralar ihmal. Titreyip kendine gelme zamanıdır. Sakinleşmem lazım. Sakin yaşamam lazım...Sakin düşünmem lazım.
Sakinlik vaktidir o vakit...
Çok güzel planlarım var. Onları uygulama zamanıdır. Sakin sakin çiçekleri koklamak zamanıdır. Yürüyüşe çıkma zamanı, güneşlenme, umarsızca boş boş oturma zamanıdır.
Bir gun izin alıp boş boş oturmak istiyorum sahil kenarında. hiçbirşey yapmadan oturacam. Enfazla yapacagım şey ayaklarımı denize sokmak olacak. Fazlası yok. Düşünmeyi ertelemek istiyorum. Şiir yazmak, şarkı sözleri yazmak istiyorum....Düşünmeden, kendiliğinden çıksın istiyorum. Yaşamı kaleme almak , alırken yaşamak... Her hafta en az bir kere yazacam artık eskisi gibi..UYKUM VAR...

Hiç yorum yok: