24 Kasım 2008

İlişkiler...

İlişkileri sanırım hiçbir zaman çözemeyeceğim.Tam anladım bir ilişki boyle olmalıymış derken, doğru olmadığını farketmek, butun deger yargılarınızı sokup atıyor.Hadi bakalım , baştan başlıyorsunuz.
İlişki nedir ? İki insanın birbirinin duygularına ve değerlerini anlayış göstermesi ve sevgi ile karşılaması mıdır ?
Nereye kadar peki ? Kişiler birbilerinden hic mi sıkılmayacaklar ? Tek eşilik var mıdır ?
Yoksa bir utopya mıdır ?

Bana gore toplum baskısından ötürü tek eşlilik vardır.Yoksa bizler doğamızda hayvan olduğumuzdan, cinselliğe hayvanlar gibi yaşamak istiyoruz.Bir dönem sonrada , aldatmalar dediğimiz hayvani duygularımız cıkıyor su yüzüne... İnsanlardan hep duyduğum eşimi seviyorum ama... ne aması yaaa.. Olmaz diyordum , hem sevip hem aldatmak nasıl olur diyordum ... Goruyorum ki oluyormus... O kadar cok cevremizde örnek var ki... İnsanlar belli bir donemden sonra aynı ten , aynı noktalar , aynı dudaklar sıkılıyorlar...Kesfedecekleri nokta kalmıyor eşlerinin vucutlarında boylece yeni arayışlara giriyorlar. Hemde eşlerinden de kopmak istemiyorlar taa ki basılana kadar ....

İlişkiler emek istiyor ve yoruyor insanı . Çabalamak gerekiyor.Bunun içinde yeterli enerjinin vucudunuzda olması lazım.Erkekler bu çabalama konusunda hep kadınlara guvendikleri için , burda pek bir eylemleri soz konusu olmuyor .Kadına iş duşuyor yine herseyde oldugu gibi .
Yuvayı dişi kuş yapar diye bir atasozumuz var ya .Buna benim bir ekim var, Yuvayı yapanda yıkan da dişi kuştur. Hiçbir erkekde buyuk kararlar alacak yurek olmadıgı için, evliliğin baslamasına etkende bitirmesine kadın karar verir.

68 ve sonrası dogumlara iki nesil arasında sıkıştırılmış olarak bakıyorum.Hem bir o kadar ozgur hem bir o kadar da kapalıyız yaşamın renklerine...Annelerimize , babalarımıza bizlere karışmamalarını soylerken , sizler gibi biz değiliz diye bagırırken , ilişkilerimizi özellikle onların bize öğrettiği şekilde yaşamaya çalışırız.Cunku cinsellik oyle baskı altındadır ki bu nesilde yaşamayı suç olarak gorurler , yaşamak icinde saçma sapan şeyler yapalar.


Bir ilişkide o bekleme devresi nedir ya ? Ay arayacak mı ay neden yazmadı ? Bana kapris mi yapıyor ay ay ay
Ayyyy yaniii... İnsanlar kendilerine eziyet etmeyi seviyorlar(uz ) sanırım.Seni aramayanı sende arama , yazma yani demi..Yok yok oyle değil , neden acaba aramadı ? Benim hakkımda ne dusunuyor ?

Hiçbirinin önemi yok aslında... Ne hissettiriliyorsa o dur...

Tek önemli olan kendimiz...

Hiç yorum yok: