30 Kasım 2008

Issızlığa Mahkumlar Anlayamazlar ...

Sonunda bugün Issız Adam filmine gittim...

Çok az kişi beğenmediğini söylemişti. Beğenmeyenlerde erkeklerdi hep nedense... Her erkekde kendinden birşeyler bulmuş filimde ne enteresan ki !!!!
İzleme diyenler oldu... Mutlaka git diyenler oldu... Gitme çok üzülürsün dediler... Sonunda gittim bugün...

Tüm yorumlarımı söylemeden önce ... Filmin sonunda aklımdan ilk geçen ; BETER OLSUN ... idi ...

Filmi bilmeden muziklerini bilerek gittim en başta... Şu anda bunu yazarken bile, fonda "Anlamazdın" çalıyor... :(

Filmi çok sevdim. Neden mi ? Birçok duyguyu bana bir anda yaşatan bir şey, bir nesne, bir insan olmamıştı uzun zamandır. Hem içimi ısıttı film hem de bir o kadar acıttı en derinlerimi... Hala sızlıyor içim :(

Neyini sevdim bu film ? Müziklerini, kurgusunu özelliklede çekimleri çok sevdim... Issız Adam nasıl filmde küçüldüğünü gösteren bir sahne var ... Aşağıdan çekilmiş bir kare, binaların arasında nasıl küçüçük olduğunu ve duygularınında o anda . Onun gibi kareler çok hoştu.

İstanbul'u ne kadar özlediğimi fark ettim.
Aşkı özlediğimi fark ettim.
Kalpsizleri hatırladım.
Eskileri özledim.
Sıcacık duyguları hatırladım.
Kullanıldığımı anladım.
Duygularımla çok oynanılmış onu anladım.

Şunu bir kere daha anladım ki; biz kadınlar duygular erkekler ise güdüleri ile hareket ediyorlar.
Kadınlar, erkekleri çok iyi tanısalar dahi, duygularına hep yenik düşmeye mahkumlar. Erkeklerde bunun sefasını sürmeye...

Yalnız bir gün ;
Erkeklerin bilmediği tek bir nokta var ki; azda olsa duyguları ve güdülerini aynı anda yürüten azınlık bir erkek kesimi var. Ve kadınlar onları istiyorlar ve onlarla mutlu oluyorlar.
Ve bilmiyorlar ki; kadınlarda birgün onlar gibi yaşamayı tam anlamıyla öğrenirlerse, tüm erkekler mutsuz olacaklar. Çünkü, kadınları kendileri gibi görmek asla onların hoşuna gitmiyor ve gitmeyecek...
Ve bilmiyorlar ki ; Bu kadar AH lar , AH olarak kalmayacak...
Ve bilmiyorlar ki ; Onlar hep ıssız kalacaklar....

Hiç yorum yok: