14 Eylül 2008

Ozan'nın 5.5 yaş seçmeleri ...

Ozan'nın hayali kahramanları ya da ben hayali olduklarını sanıyorum :)

Agit

Sümüt

Anvin ...

Hoş geldiniz aramıza :) Uzun zamandır varlarda. Anvin yeni katıldı.

*********************************************************************

Ozan'nın elinde kendi nufus kağıdı vardır;

Ozan ; Anneanne bak nüfus numaram der

Anneanne ; aaa bakayım oğlum, bak der 18 yaşına gelince burda fotoğrafın olacak senin

Ozan ; aaaa kendiliğinden mi çıkacak fotoğraf

:)

**********************************************************************

Anneanne ; Çok yedim ufff karnım ağrıyor ...

Ozan ; eee niye yiyorsun o zaman hala :)

**********************************************************************

Ozan ve arkadaşının yazlıkta kedileri kaybolmuştur. Ozan ve arkadaşı bir kağıdın üstüne kedilerinin resimlerini çizerler. Ozan dedesine, "Kayıp Aranıyor " yazdırır. Altına kendisini OZAN yazar. Ve yazlık sitede değişik yerlere asarlar.

O sırada bunları gören bir komşu ,

Komşu ; Ozan bizim fareyide arasanıza der .

Ozan ; Hem fareyi öldürmek istiyorsunuz hem de kayıp ilanı istiyorsunuz. Ben anlamadım der :)

******************************************************************************

Ozan; Anne Sena büyünce değişecek mi ?

Anne ; Tabi oğlum

Ozan ; Bende değiseceğim

Anne ; Ewt

Ozan ; Ya o zaman Senayı begenmezsem :)

******************************************************************************

Seni yüzyıllar kadar seviyorum Annneee... ( Ozan )

******************************************************************************

Yıllar oldu anneannemlerde kalıyorum ( Sadece kalmaya başlayalı 2 ay olmuştur bu arada )

******************************************************************************

Yarından ve dünden sonra anne gelecek misin ? ( Zaman kavramımız ile ilgili sorunlarımız var )

:)*****************************************************************************

Annesi (ben ) : Ozanım oğlum olduğun için sana çok teşekkür ederim.

Ozan : Sen karnına teşekkür et. O beni doğurdu :) ( 23.12.2008)

******************************************************************************

Ozan ; Baba, hafta sonu senin ile yapmam için, anneannem ödev verdi.

Sevgi mi önemlidir ? Ödev mi önemlidir ?

Deyip babasını dumur etmiştir...

Babasıda tabiki sevgi oğlum , gel sana sarılayım demiştir. ( 26.12.2008)

*********************************************************************************

Hiç yorum yok: