21 Nisan 2016


Beni sevmeni çok istedim,
Koşulsuz beni sevmeni istedim,
Hemde çok
Öyle çok istedim ki
Seni boğdum
Sevgimle seni boğdum
Senle özgürliğün gidiyor sandın
Ve kaçtın benden
Arkana bile bakmadım
Kendimden nefret ettim
Seni nasıl sıktığım için nefret ettim
Oysa ben senin beni gerçekten sevebilme ihtimalini sevmiştim
Sense bütün kazananlar gibi terk ettin beni
Hatta terk ettğini söylemedin bile
Umarsızca
Sevgimin üstüne bastın, çiğnedin
Bense aylar gecmesine rağmen
Bana dönebilime ihtimaline tutuldum
Oysa sen çoktan başka aşkların kucaklarında
Kendi yolunu bulmuştun
Bense seni gözler oldum
Masum ve sevgi dolu
Her fotografına baktıkca
Özlemim artan sevgiyle
Gün gelip bu özlem bitince
Arkama bakmadığımda
Sen dönmüş olacaksın
Oysa ben çok yitip gitmiş olacagım senden
Ben senin bana dönebilme ihtimalini sevdim
Sense bütün kazananlar gibi terk ettin

Hiç yorum yok: