1 Haziran 2008

Plan Yok...

Ne çok düşünüyoruz Allahımmm...
Gerçekten gerek var mı bu kadar düşünmeye ?
Ne zaman öğreneceğiz oluruna bırakmaları ve plansızlığı.... ?
Plansızlığı özlüyorum, aslında bilmiyorum böyle birşeyi. Bilmediğim bir şeyi özlemem ayrıca enteresan.
Olursa olur, amannnn beee, bırak yaaa demek istiyorum.Gününümüzün modası olan şu söz, moda ve doğru . Günümüzü yaşayalım. Yarın ve dün için yapabileceğimiz hiçbirşey yok. Ne kadar plan yapsakda olmuyor , olamıyor. Kendi planlılığım çocuğuma yansıtmışım. Daha 5 yaşında, ve günün planı yapılmadan çoçuk rahat edemiyor. Önünü görmek istiyor. Kendi pişmanlığımı şimdiki çocuğuma yansıtmışım. Şimdi ise günü yaşamayı öğrenip, çocuğuma öğretmem lazım.

Hayatımızı oluruna bırabilecek miyiz ? Bize bu kadar hedef koymalar öğretilmişken, nasıl yapacağız bunu ? Hedef, nasılı ve süresi... İş hayatımızdaki bu kadar öğreti bazen özel yaşantılarımıza ters tepiyor gibi geliyor. Kimi zaman iyi olsada, yaşamımızı iş gibi hedefler koyarak devam ediyoruz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

plansız bir yasam olamaz...hayatı oluruna da bırakamayız...bence günü yasamak demek bunlardan vazgeçmek demek degil...dünü dünde bırakmak demek....dün geçmis...gitmis....dünü bugüne tasıma yeter...seni seviyorum ve çok öpüyorum....çido

Adsız dedi ki...

Neleri değiştirebildiğimize bakmak gerek. Değiştirebiliyormuyuz? Belki evet...

Bu yazıdaki yorum sayısını değiştirdim, peki bunu planladım mı? Hayır... Hatta bu yazıyı okuyacağımı bile bilmiyordum...

Niagara Şelalesine düşen bir yaprak, plan yapsa ne olur? Yapmasa ne olur?


pztf ;)