8 Haziran 2008

Şerefine...

Terkedişlerim uzun oluyor. Kısa ya da uzun olması farketmiyor arkdaşlıkların, terkediş hep uzun oluyor...
Aman be deyip çekip gitmeler yok hayatımda. Ne işimde, ne eşimde, ne hayatımdaki diğer kişileri, kısacık bir zamanda terk edemiyorum. Terkedişlerimin uzaması hayatımı duraklatıyor, üzüyor ve sıkıyor beni...

Kısa terkediş formulu var mıdır ?

Oysa beni terkedenler hemen etmişlerdir.

İlk aşkımı terkedişim tam 3 sene aldı. Ne korkunç değil mi ? Bence korkunç... Ürkütücü ayrıca...

Terkediş kısaltmasına başladım. Ama onun için, benden birilerinin terkedilmeyi hak etmesi lazım...

Bir arkadaşım bana kalbimin ne kadar büyük olduğunu söylemişti. Çoğu insanı ve onların arkadaşlıklarını yüreğime sığdırdığım için... Gerekli-gereksiz demeden, onları olduğu gibi kabul etmem çoğu kişiyi şaşırtmıştır.
Şimdiki zamanda ise, daha seçiciyim gibi geliyor. Yinede yeteri kadar değil :)

Terkedişlerimin ŞEREFİNE...

İyi haftalar...

Hiç yorum yok: