23 Mart 2008

O Andır Önemli...

Bütün gece uyumadım, çok üşüdüm. Hala ruhum üşüyor aslında, içimde korkunun titremesi henüz geçmek üzere.
Hava çok kasvetli, denizin kokusu bile havanın kasvetini alamıyor. Yalanların ise , aslında yalan olmadan var olduklarını gördüm. Onun kasvetini üstümden atamıyorum. İsmi yalan değil, yalan söylenmiyor ama gerçek olmayan birşeyler var. Gerçekliğin içinde yalanları yaşamak ve orda var olmayı istemek ise o an tam bir karmaşa.
Herşey yaşanması gereken şekilde yaşanıyor. Artık hayatlar eskikleri tamamlamak şekilde geçiyor . Bu da sizin doğalınız oluyor. Aslında herkesin doğalı. Eskiden aaaa dediğiniz birçok olayı, olayları yaşamak an meselesi.
Anların içinde de, gerçekleri bulmak için ne çok uğraşıyoruz. Ne önemi var ki aslında. Herkesin gerçeği ve yalanıda kendine...
Yalan neyse tabi ???
Artık yalan ve gerçeğede inanmıyorum...
Yalansız ve gerçek olan bir dünya istemiyorum. Yok çünkü...
O an dır önemli olan, gerisi gelir zaten.

Hiç yorum yok: