7 Aralık 2007

Ozan'ımdan Seçmeler Size ...

2006 yılında - OZANCA

· Trafik = Tfarik
· Eti kaymaklı = Eti kıymıklı
· Domates = totemes
· Uykucu = Nenne
· Portakal = Porkatal
· Kipa = Pita
· Meyve suyu = nenenenene suyu
· Migros = Mignos
· Kitap = Kipat
· Goflet = Gogo
· Yüksek= Yüskek
· Kova= Kofa
· Efendilerim beylerim
· Günler oldu
· Deyo
· Geleyo
· Hakluma bak şimdi ne geldi anne ?
· Gagoz kapakları
· Film = Kilim

· Onunla bir gün, yanlış yaptığı bir konuyu konuşurken, sen niye konuşmuyorsun dediğimde :)
Konu neydi unuttum dedi :)

· Dün babası Ozan bağırdı. 5 dk sonra babasının yanına gelip “ baba niye benle yüksek sesle konuşuyorsun “ dedi.

· 08.09.2006 sabah babası Ozan a kızar. Ozanın gözleri dolmuştur. Gardı düşmüştür.Babasına dönüp şunu söyler “Babacım bana niye böyle davranıyorsun. Sen böyle davranınca ben çok üzülüyorum “

· Ozan, annesinin araba kullanmasını beğenmemektedir. Bir gün annesi ile, Kipa Çiğli'ye giderken, annesine Kipanın altına arabayı park etmesi gerektiğini söyler. Annesi ben orayı sevmiyorum der. Ozan ama babam oraya park ediyor. Oraya park etmen lazım. Çünkü araba güneşte kalıyor der. Annesi hala istemediğini söylediğinde, sen park edemiyorsun ondan demi der.

· Yine bir gün annesi ile Ozan yoldadırlar.Annesi tümsekten biraz hızlı geçer;

o Ozan ; Anne bakar mısın diye bağırır.
o Anne ; Döner ve bakar . Birde ne görsün.
o Ozan ; Parmağını yukarı kaldırmış ve kaşlarını çatmış. Annesine şunu söyler ; kaç kere sana söyleyeceğim; Frene basmalısın diye “
o Anne ; Dumur olmuştur. Gülsün mü ağlasın mı ?

· Bir gece balkondan bakarken, dağdaki ışıkları görüp , Anne orası İstanbul mu demişti.

· Dedesi ile yazlıkta, bir komuşularını ziyarete giderler. Komşunun balkonunda, bir salıncak vardır büyük olanlardan. Ozan nın çok hoşuna gider ve dedesine söyler bunu. Dedeside, annene söyle sana alsın der. Ozan da annemin parası yok sen al dede der :)

· Yine dedesi ile yazlıkta, komuşularının bir kızını Ozan çok beğendiğini söyler. Kız ortaokula gitmekde ozan ise daha 3 yaşındır. Dedesine bana Gonca yı alır mısın der ? Dedesi daha cevap veremeden Ozan; ben de para yok ondan alamam dede sen al der. Arkasından haaaaaa tamam benim arabalı kumbaramda para olacaktı ben alırım der :) dedesi şokta ozan a bakmaktadır sadece :) Arkasından dede vazgeçtim almayalım boyu çok uzun der :)

Hiç yorum yok: