19 Mart 2010

Sevmek İstiyorum...


Bugünlerde kendimden hoşnut değilim...
Şimdi Emre Aydın çalıyor...
Bensiz sensiz İstanbul’a düşmanım diyor... Paramparça paramparça...
En son yoğun bir şekilde bu şarkıyı dinlediğim zamandan 1.5 sene geçmiş. Bu kadar zaman sonra, bu parçayı dinlerken o günleri, o kokuyu duymak, o andaki duyguları ve yaşanılanları hatırlamak ne garip... Sanki dün ... Bir şarkı bunu uyandırabiliyor bana...

Yorgunum çok yine... Yine dedim... Ne kotu ya, yine yeniden kötüleri deneyimlemek istemiyorum. Yorgun olmakda istemiyorum, kendimden hoşnutsuz olmakta istemiyorum.

Kendimi yaşamak istiyorum , çok iyi bir insan olmak istiyorum, değer görmek istiyorum, sabırlı ve sakin olmak istiyorum, egosuz olmak istiyorum, mutlu olmak istiyorum, karar verebilmek istiyorum, kabullenmek istiyorum, çözümler bulmak istiyorum, güvenmek istiyorum....

Kendimi sevmek ve herşeyi sevmek istiyorum...

Hiç yorum yok: