5 Mayıs 2008

Sıkıştırılmış Hayatların, Sevgi Muhasebesini Tutanlara adanmıştır...

Günümüz ilişkileri bireyselleşti ve çok bayağlaştı.
Herkes kendi için yaşıyor.
İlişkilerdeki fedakarlık ve sevgi yok. Sevgi kelimesi o kadar sığlaştı ki, sevgiye özlemim çevremdeki insanları, ilişkileri gördükçe daha da büyüyor.Bireysel yaşanan ilişkiler sıkıyor beni. Sıkıştırılmış zamanlarda görüşmeler boğuyor. Benim için ayrılan zaman değilde, uygun kelimesi geriyor beni.
Sıkıştırılmış zamanlardaki, sıkıştırılmış ilişkiler değilde, olağan ilişkiler yaşamak istiyorum.
Olağan dışı zararlarımız değilde, olağan dışı gelirlerimiz olsun istiyorum. Bunlarıda hayatın kabul edilebilir sevgileri olsun istiyorum. Kabul edilemeyen sevgileri, hayatta ödediğim bedellerden düşmek istemiyorum. Hepsini kullanmak istiyorum. Hayat bedelini sadece bir kere ödemek istiyorum. Ertelenen yaşamların ve sevgilerim olsun istemiyorum. Hele bunlara karşılık hiç ayırmak istemiyorum. Sadece sevgi gelirlerinin olduğu bir hayatın hesabını tutmak istiyorum. Tüm sevgi giderleri düşeyim ve olağan dışı olsun bunların hepsi. Benim sevgi faaliyeti konusunda da olmasın...
Herşeyide GAAP gibi net off etmek istiyorum...
Daha da fazla yazmak istemiyorum...

Bilançomuda HPK da yayınlamak istemiyorum :)

Hiç yorum yok: