4 Mart 2008

Kesişen Hayatlar…

İstesekde istemesekde , bilsekde bilmesekde her şey bir noktada kesişiyor. Hayatlarından teğet geçmiş insanların öyküsünü dinliyorum bugünlerde, hepsi bir bir karşıma çıkıyor ve anlatıyorlar bana. Birde beni bulup anlatmaları başka bir ilginçlik.

Benimde hayatımdan o kadar teğet geçmiş insan var ki, hepsi ile tek tek başka zaman ve yerlerde karşılaşıyoruz sonrasında. Bunun anlamı ne peki… Zamanımız geldiğinde mi karşılaşıyoruz onlarla? Herkesin rolünün zamanı geldiğinde sahneyi alıyor aslında .
Zamansız olan ne ? Keşkelerimiz yok mudur hiç ?
Daha önce niye karşılaşmadık dediğimiz ? Ya da daha önce yapabilirdik dediğimiz ? Benim oluyor, olacakda …

Der misiniz sizde ? “ Bunun zamanı gelmediğinden olmadı. Zamanı gelince olacaktır. Her şeyin bir sebebi vardır “ Derim ya , diyorum da ama kadercilik değil mi bu ?

Ne kadar çok soru sordum ? Sanırım yaşım gereği , sorgulama dönemimi yaşıyorum. Hayatımın nedenleri ve niçinleri bulmaya çalışıyorum.

Her ne olursa olsun şunu anladım ama; ister kadercilik olsun adı ister başka bir felsefe , SU AKIP YOLUNU BULUYOR….

Keşisen hayatlar yaşamınızın her köşesinde olacaklar… Kuzey kutubuna gitseniz bile…

Hiç yorum yok: